INDAHNYA TARBIAH ISLAM

Cukupkah Ilmu Tanpa Amal?

Sunday, December 31, 2006



Penjelasan Biar "Nyata"


Segala puji bagi allah,selawat dan salam kepada rasulnya.

Terima kasih kepada teman-teman yang cukup prihatin dengan keaktifan dan kelembapan yang berlaku di dalam blog saya ini,walaupon pada awalnya ia cuma dibina untuk 'Santai-santai,sebab itu saya cuma 'copy and paste' sahaja tajuk-tajuk yang panas supaya tajuk ini tidak di lepas pandang oleh semua pengunjung -pengunjung blog ibnu muari ini.

Tetapi melihat kepada keperluan dan terdengar kata-kata yang saya ni cuma ingin mencari nama atau publisiti murahan dengan memaparkan isu-isu panas dalam blog saya ini ,jadi mungkin mulai sekarang saya akan mengulas sedikit tajuk2yang saya kemukakan walaupon adan yang berpendapat kalau saya berkata ia cukup "pedas".apa pon saya akan cuba buat yang terbaikmengikut landasan yang betul dalam mengkritik,menulis dan menerangkan sesuatu.

Sebenarnya saya meletakkan beberapa prinsip dalam blog saya ni iaitu:

1. Peribadi
2.Thaqafah Islamiah
3.Jamaah dan perjuangan
4.Isu-isu
5.Cadangan dan kritikan

Jadi jika saya menulis saya tidak akan menulis 'Dairi' saya sepanjang seminggu seperti sesetengah blog.Lainlah kalau macam Blog Ketua Pemuda Pas Johor abang faizi kita.

Apa pon doakan semangat saya ini tidak pudar dalam memperbaiki mutu penulisan kerana bagi saya ia merupakan JIHAD Mata pena yang cukup tajam dari mata pedang,bayangkan dengan tulisan kita boleh menjatuhkan sesebuah negara.

Salam Perjuangan

Ibnu_muari...



0 Comments:

Post a Comment

<< Home